Födelsedag och sökhträning......

Hurra,Hurra för mig själv ,jag fyller 44 år idag,det blev inget Ullared i dag ,jag åkte upp till Börjes i Tingsryd i stället,ha,ha.
Sen har vi tränat sökh i eftermiddags ,det gick kanonbra för allihoppa ,så nu är vi nöjda och belåtna .



Jonas med Lajka ,som går som ett litet spjut i sökhet,hon älskar det ,och springer lika mycket efter främmande ,som till oss ,nu kör vi bara hittaövningar ,ska köpa en rulle ,som ska sättas på henne ,och ett nytt sökhskynke,som blir bara hennes......



Henrik med sin Pride ,som tittar efter figgarna som går ut i skogen,pride har sin egen rulle på sig ,och ska nu lära sig att ta den ,raka fina skick har hon ,och hon tycker detta är skitkul...



Koncentration.....



Kul att ha hittat figge,då får man belöning av husse.......



Gabbis är också med i gänget ,Annika tränar vindmarkeringar med henne ,och det  kan hon jättebra....



Taktiksnack....



Gabbis gosar med Jonas..



Gabbis hittat figge....



Jag med Windie ,som fick vara med och fika.......



Här är födelsedagstårtan ,ett avtryck som Gabbis råkade göra med tassen,Sen körde jag ju med Atlas också ,men det är ingen som vill gå med kameran ,så det blev inget foto på honom idag ,men han fick ta rulle hos figge idag ,och det gick bra ,han kommer till mig med rullen,och vi påvisar sen ,men det har han inte fattat riktigt ännu ,vad  ett påvis är ,så figge får låta lite ,och jag säger visa var ,så lär han sig väl det snart....

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

CARINA!!!!!!!!!! Du måste ju tala om INNAN du fyller år så vi kan sjunga för dg!!!! Ett rungande FörSent GRATTIS till Carina - HiPP HIPP HURRA

Kram

2009-04-25 @ 10:43:51
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0