Några bilder....



Mammas fina spårgosse !!!!!!!



En bild på svårfångade Lajka,den damen är aldrig stilla nämligen....



Den här damen är heller aldrig stilla , lilla Bea...



Zhita är ju ju relativt lydig ,så henne kan man sätta när man vill ha en bild ,men här en actionbild på henne....



Jag har varit ute en timme med sex st ,hade bara en väst och t-shirt på mig ,den här tiden är så sanslöst ljuvlig ,måtte det aldrig bli sommar och 25-30 grader varmt ,bläääääää.
I kväll tränar jag med Catja och Annika ,det blir träning med både Atlas och Zhita ,ska ju debutera snart i lydnadsettan med Zhita ,om två veckor,Atlas lägger jag krutet vid krypet ,det andra kan han ganska så bra .Så nu ska jag köra och handla torrfoder ,och handla lite billigt pålägg på Netto.

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Jag hade blivit hemskt glad om du kunde skicka Atlas fotot till mig i orginal, jag vill ju ha snyggAtlas på min hemsida förstår du, om det är ok?

Kram

2009-04-07 @ 17:31:33
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0