Torsås BK....

I dag har Zhita och jag varit och tävlat lydnadsettan i Torsås,vi var nära igen ,men fick ett andrapris idag också.

Platsliggande . 10
tandvisning: 9
Linförighet: 6,5 hon var inte riktigt med mig ,så det blev några DK
Läggande: 8  dk Med rösten
Inkallande. 7  hon ligger när jag vänder mig om
Ställande: 9
Apportering: 0  avstår
Hopp över hinder: 8 DK
Helhetsintryck: 7      summa  152 och placering 3 av 9 startande



Zhita och jag,nu är närmaste aktivitet den 17/5,då är det SKK-utställning i Hässleholm,dit är Lajka och Zhita anmälda,sen är det Ivön den 21/5,dit har jag ej anmält någon hund ännu !!!!!!! den 22/5 lydnadstävling igen ,sen rullar det på .Nu får vi träna på ,så vi tar vårat förstapris snart ,och blir uppflyttade till lydnadsklass två...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0