Ronja bättre....



Har pratat med Kent-Ove i kväll ,proverna som tagits på Ronja ,visade ingenting,men hon är mycket bättre idag ,piggare,och vill leka och så ,och äter gör hon också ,ska man spekulera ,kan man ju tro att det är något olämpligt hon fått i sig eller så , i vilket fall som helst ,är det skönt att hon är bättre ,och att hon blir helt frisk ..


Annars är här lugnt i Buskelund,Prusseluskan,Pippi och Madicken söker ett eget hem att komma till.

Nu ska jag maila Patrik Håkansson ,och fråga om jag får vara med ,med Atlas i lägre klass spår den 13/9,anmälningstiden har ju gått ut ,men kanske jag får vara med ,jag gör ett försök i alla fall !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0