Söderhamn tur och retur.....

Om 9 timmar kör jag med Buskelunds Ida till Söderhamn ,där möter Carola upp ,och dom kör vidare till Överkalix där Ida ska bo.
Jag kör själv ,så jag tar in på first hotell i Söderhamn ,sen kör jag  hem på tisdag.

Nu är det bestämt ,att ny ägare till Buskelunds Annika ,är: Marie-Louise Månsson  Viken....



Marie-louise med en blöt Annika.......


Veckan som kommer ,blir det inte någon träning med tjejerna ,Annika med familj är i Turkiet,och Pia är på Öland.Så fort jag kommer hem från Söderhamn ,ska jag ta tag i Zhitas spårträning,har vissa mål med henne i höst ,men ännu så länge lever jag på hennes LP 1....
Om 14 dagar är det lydnadstävling i Karlshamn ,där är både Zhita och Atlas anmälda.Jag ger inte upp med Atlas,vet ju att han är uppfllyttad till trean ,men jag vill gärna ha LP2 på honom...
Så det kommer bli en hel del lydnadsträning inför Karlshamn..

Jag har skrivit i Idas papper,och så har vi badat henne,dom andra valparna tyckte hon luktade jättegott ,hon har fått nytt halsband på sig ,så hon är så fin..
kl 05,00 kör vi i morgon ,beräknar vara uppe mellan 14,00-15,00.
Så det blir tidigt i säng i kväll..
Kommer med reportage från Söderhamn ,och foto på Ida och hennes nya ägare på tisdagskvällen....
Ha det bra alla så länge !!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Så härligt att Annika ska bo hos Marie-Louis, vilka polare hon och Easy kommer att bli. Toppenhem! GRATTIS till dig Carina och ett stort GRATTIS till Marie-Louise till nya familjemedlemmen.

Kör försiktigt imorgon och vi ser fram emot foto när du kommer hem

Kram

2009-08-23 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0