Sökhträning....

Ikväll har gänget tränat sökh,Pia,Catja,Annika och jag,Gunilla och Jonas var med som figgar.
Jag tränade med Atlas ,finns ingen bild på det ,eftersom det är jag som håller i kameran,Atlas går väldigt bra nu ,fina skick ,och jag provade två tomskick ,gick också bra ,han går ut på fullt djup ,fast han fuskade med rullen en gång ,då skulle han ut och markera Catja ,och han kom med rullen ,fast inte hade han varit hos henne inte ,skickade ut honom igen ,och då letade han rätt på Catja,sen försökte han ta rullen en gång till vid ett skick ,men det såg jag ,och fyade honom,sen gick det bra......Efter vi tränat ,bjöd Catja på goda baugetter med räksallad ,och inte nog med det ,sen kom det kladdkaka med vispgrädde fram till kaffet ,tack för allt det goda Catja..

Här är fina Glimmagårdens Greta Garbo(Gabbis)



Pia med sin Viggo ,som är på hugget!!!!!!!



Viggo har hittat mig...



Annika riktar in Gabbis....



Gabbis in action...



Gabbis duktig..



Catja med sin lilla Fly....



Glada Pia som figurant...



Fly har hittat Pia....



Fly i sökhskogen...



Fina Gabbis....



Gabbis..


Nu blir det uppehåll i vår träning ,drygt en vecka,Annika med familj åker till turkiet en vecka nu på lördag ,och Pia åker till Öland på söndag ,och jag åker till Söderhamn på måndag ,för att lämna Buskelunds Ida.....
Men först nu i morgon så tävlar Annika och jag ,reportage från tävlingen kommer i morgon kväll.....

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad fin hon är Gabbis:)

2009-08-21 @ 10:42:21
URL: http://home.aland.net/m04044

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0