Barbie....

Igår passade jag Jennys barn igen ,då hon jobbade kväll,När Elin och Emelie skulle upp och lägga sig ,ville Elin att hon och jag skulle leka med barbie först,så lite nya frisyrer fick dom små dockorna ,och sen ville Elin läsa för mig.Efter det gick jag ner och tittade på mitt favoritprogram,Livet från Fagervik ,det är så töntigt ,att det blir skitbra,så mysiga skådespelare,och inte det minsta tendens till skräck eller våld ,det får man nog av i dom amerikanska serierna !!!!!!!!!Jenny kom 21,20 då körde jag hem på en gång.

I kväll är det träning i ridhuset ,vi blir nog bara tre stycken ,för Catja hade körlektion ,och Pia skulle på möte,så det blir gott om plats i kväll ,och det blir bra för mig ,för jag ska använda lina ,nu på Zhitas apportering ,få se om det hjälper ,att hon förstår att det är matte hon ska komma in till ,och inte rejjsa runt för sig själv med apporten ,hmmmmm !!!!!Det är ju tävling i Höganäs på lördag ,och först tänkte jag att jag skulle strunta i det ,men vad faaaan,det är ju spännande,och chansen finns ju alltid att vi kan få förstapris och bli uppflyttade,så jag åker med Annika på lördag ,vi har alltid kul ihoppa,och jag vill gärna se Penny ta ett nytt SM-POÄNG ,och jag håller alla tummar att hon sitter på sittande i grupp två minuter ,gör hon det ,finns alla chanser till bra poäng.Det blir många härifrån Blekinge som kommer ta sig till lydnadsSM-2010,VI HAR Thomas med Tindra ,vi har Anne-Marie med sin shäfer Lippe,vi har Jenny med sin kelpie Kali,vi har Linda med sin shäfer Qrim,och sist men inte minst ,Annika med sin bc Penny ,ja,ja dom  är ju inte riktigt säkra ännu ,men det blir dom !!!!!!Naturligtvis får man åka till Värmland och supporta,ska bli skitkul.......

Jaha tittar man ut ,möts man av dystert väder ,grått och trist ,men för hundarna spelar det ju ingen roll ,och jag tycker det är en underbar känsla ,när jag släpper 5-6 st ,och dom får rejjsa runt i skogen ,och på fält,att se dom springa fritt och ha kul ,är det bästa som finns ,sen att vi människor inte tycker om årstiden ,det är ju en annan sak.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0