Mitt i natten

Klockan är 01,00 på natten ,och jag kan ej sova,så nu blir det lite blogg i stället.
Syster yster kom hem ifrån Örebro i går ,skönt ,det var snöoväder i Jönköping ,annars hade det gått bra......Härligt att dom är på hemmaplan igen...
Igår gjorde vi inte mycket,gick promenader med hundarna ,och tittade en massa på tv ,sen vilade jag på eftermiddagen ,kanske därför jag inte kan sova nu !!!!!!!!
Nu på förmiddagen ,ska mamma och jag in på rean ,tänkte man kunde fynda några byxor ,jeans eller myspysbyxa,mamma ska ha en vinterjacka ,och ett par vinterkängor,jag fick en jacka av svärmor i julklapp ,så det har jag,BRA!!!!!!Och så har jag mina vinterkängor jag fick av Kate förra året ,dom är toppen ,varma och goa.....
Nu har det inte blivit mycket träning dessa dagar,men det tar vi igen nästa vecka ,fast jag får skippa sökhträningen på tisdag ,är ju bjuden på middag till svärmor,undras om jag inte ska titta in i ridhuset idag ,se om det är ledigt ,och träna bara jag själv ,det kostar 100 kronor i timmen ,men det kan det ju vara värt en gång,Zhita och jag behöver ha mycket träning nu ,inför tävlingen den 6/1 i Saxnäs,det är långt att köra ,men värt vartenda öre ,om vi blir uppflyttade !!!!!!!
Jag är så nyfiken nu ,vilken plats vi hamnar på i tävlan om Årets bästa belgare,men det får jag inte reda på typ ,förrän den 12 januari,spännande !!!!!
Mycket tävlingar har jag planerat för våren 2010,och så kommer jag starta Lajka med i lydnadsettan ,så senare i vår kommer jag ha två hundar att tävla med ,men jag är inte värst ,Annika har Penny i elit ,hon ska starta Windie i trean ,och så har hon Gabbis i ettan ,det ni ,orka med det om ni kan,vet ingen som tränar lika mycket som Annika ,och hon tycker det är så himla kul också ,men så har hon ju tagit sig till SM med ,ser jättemycket fram emot att köra i väg med tjejerna i juni till Karlstad ,det blir jag ,Pia ,Catja och Annika,stugan är ju redan hyrd,det är den 18-20/6,bara att få se Sveriges bästa lydnadshundar på plats ,är helt fantastiskt ,då ska jag ha sparat i hoppa till en videokamera ,så jag kan filma alltihoppa.
Natti Natti  !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0