Tomtemor med sin Nizze.....


Kate som tomtemor ,med sin sonson Elias,julen-09.....

0,6 grader plus ute ,lite av snön ligger kvar ,har nu läst att det ska komma i kyla till nästa vecka ,jag tackar och tar emot,hellre det ,än slask och blöta !!!!!!!!
Mamma och jag var ju inne på rean igår ,när vi hade gått en stund på kappahl,så kommer hon till mig och säger ,Carina-jag har glömt tänderna hemma,jag skrattar och säger ,det är väl inte dom du ska handla med ,hittar du något du vill ha ,så får väl jag betala,så vi letade vidare ,jag hittade ett par snygga jeans, 199 kronor.Sen var vi till Jansens och Lindex ,men det var inget som passade damen ,så jag sa vi åker upp till Maxi på måndag ,där kan vi gå i lugn och ro och titta ,så vi åkte hem ,utan att mamsen fick nått köpt.....
Det blev ingen träning för mig i ridhuset igår ,tiden går så fort ,sen tyckte jag det var för sent ,så man blev sittandes framför tv i stället ,det är ju bra ju ,min favoritfilm gick på tv i går ,När lammen tystnar ,och sen tittade vi på ,tomten är far till alla barnen ,den är ju bara så bra .
idag ska vi på middag till Jenny ,skönt att slippa Julmaten ,för vi blir bjudna på Skaldjursgryta ,mums !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Såååå fina dom är tomtemor med sin Nizze! Vill önska Er alla en God Fortsättning på året.

Kram

Marie

2009-12-27 @ 11:39:03
URL: http://rzys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0