Vackra Ronja....



Det här fotot fick jag från Reene i dag,det är Buskelunds Ronja 6 månader,otroligt fin ,och Ronja är supersocial ,och anfaller alla människor hej villt.
Pratade med Carola i går med ,som har Buskelunds Ida,hon är också supersocial,och Carola går ju på rehabilitering med  Ida,det ser jättefint ut med korsbandet ,men dom ville att Ida skulle gå 10 gånger till .Jag är så glad att jag fått en sån otrolig valpköpare till Ida,som ger allt för sin hund ,det går både pengar och tid till att rehabilitera Ida ,STOR KRAM OCH ELOGE TILL DIG CAROLA !!!!!!!!

Det är inte bara Carola som jag tycker är en suverän valpköpare ,utan alla som har köpt valp i Astrid-Lindgrenkullen ,ni är helt otroliga ,får bara possitiva rapporter om era valpar ,då är det GULD OCH GRÖNA SKOGAR ATT VARA UPPFÖDARE.......

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Så himla vacker hon är Ronja, wow!!!!! Låter toppen med att Ida är på G att bli helt bra, toppen. Skönt att du fått så bra valpköpare, det måste vara jättekul.

En riktigt GOD JUL till er alla

Kram

Marie

2009-12-23 @ 13:47:31
Postat av: Carola Rossander

Tack Carina för dina fina ord du skrivit

om Ida.Ja jag satsar allt på att Ida ska bli helt återställd.Ida är en fantastisk valp.Jag gör allt för denna Ida.Det har varit en lång,jobbig höst,med långa resor till rehabilitering,träning,kostat en massa pengar.Men som sagt, jag gör allt för min Ida.

2009-12-23 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0