Bilder från idag söndag!!!!!!



Zhita och Atlas...



Zhita...



Lajka..



Full fart...








Här är Buskelunds Baronessa (Wilda) som fick ett nytt hem hos Eva och hennes dotter Mikaela,med på bild är också Atlas...



Wilda och Eva....






Wilda retar Atlas...




Atlas och Wilda..



Wilda när hon är still ,vilket inte är många sekunder...




Eva och Wilda...
















Så här bor Eva,mikaela och Wilda,50 meter från deras hus ,snacka om LÄGE !!!!!!!!




lite svanar....







Atlas är lite skeptisk mot den här stenen i vattnet.....




Bäst att vända.....







Ska jag våga mig dit igen....




Nu äntligen vågade jag mig dit.....




Wilda har lärt sig att lägga sig på sidan vid PANG !!!!!!!!!


En härlig dag att vara ute i ,sen vid 16,00 ska jag och titta på Agilityträning.

Hej och hå        

Kommentarer
Postat av: Jessica & vovvarna

Jaså, såg inte dig. Lr det kanske inte var vår agilityträning du skulle titta på, hehe.



Va snygg han är, Atlas, en riktig läckerbit;-)

2009-02-15 @ 19:42:50
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=JezzicaS
Postat av: Tina

Härliga bilder på Wilda - TACK Carina!



Kram

2009-02-16 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0