GRATTIS CATJA !!!!!!

Stort Grattis till dig Catja ,som i din debut med Bella,fick i hoppa 184 poäng i lydnadsklass 1,och vann tävlingen ,strålande bra.Catja och Bella tävlade hos Tingsryds BK.

Vi som åkte till Ljungby BK idag ,skulle nog ha stannat hemma i stället ,hmmmmm.Jag har ju bestämt att sluta tävla lydnadsklass med Atlas ,och det fick jag bevis på idag ,att det är ett rätt beslut ,är man van att köra opel  och ford ,går det inte att sätta sig i en formel-ettbil ,för det är så det är med Atlas ,han exploderar av frustration ,varför han är som en krutdurk ,det vet jag inte,men som jag sagt ,tror jag det passar honom att få göra ett skogsarbete på morgonen ,och lite senare gå sin lydnad .Vi fick i hoppa 130 poäng idag med 0a på rutan,högsta betyg i dag var hopp över hinder 9,5.

Annika och Penny hade också oturen med sig idag ,Penny nollade sittande i grupp-30 poäng ,började sen bra med 9a på fria följet,9,5 på dumrutan,9 på inkallningen ,och 9,5 på rutan ,sen började det gå snett ,vid apporterna,gick hon till konen ,men tittade ej på Annika vart hon pekade ,allt blev fel ,och hon tog fel apport,sen vid hopp apport,kastade Annika apporten snett ,så Penny sprang i jämte hindret på väg tillbaka med apporten ,så var den dagen förstörd ,men som jag sagt till Annika ,den dagen kommer när allt stämmer ,och då blir det höga poäng ,vänta bara Annika !!!!!!!!!!!!!!



Atlas vid språng march,betyg 8,5...



Atlas vid hoppet....



Annikas Gabbis var med för miljöträning ,och nu räds hon ingenting den här lilla tjejen ,människor är jättekul.....



Puss på dig matte !!!!!!



Gabbis kopplar av hos Annikas mamma....

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Jag tycker ändå att du och Atlas gjorde bra poäng, sedan att det blir någon miss gör ju inget. Kör honom i bruks, det låter toppen tycker jag. Ni verkar ändå haft en kanondag och det är ju kul. Lille tervisen är ju supersöt! Träffade din Chillie idag, himmel vad fin han är

Kram

2009-02-22 @ 21:35:28
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0