Snö.....

Sitter här vid datan ,och kl är snart 04,00 på morgonen,kan inte sova ,kan det vara tävlingsnerverna som spökar ,jag tror inte det ,snarare våra dåliga madrasser ,jag får ont i ryggen av dom.Och så har det kommit en decimeter snö ute ,typiskt ,kunde det inte ha väntat till måndagen ,ja,ja iväg till Ljungby ska jag .Henrik kommer vid 6,30,och ska åka med mig ,han följer bara med för att titta ,han ska ej tävla .Jag gick och lade mig 20,00 igår ,precis när melodifestivalen började ,har ingen aning vilka som gick vidare till GLOBEN,eller till andra chansen ,får titta på aftonbladet sen .Bilder och reportage kommer från tävlingen i kväll ,jag hoppas jag får förstapris med någon av mina hundar .Håll tummarna för oss !!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag hoppa i bingen en timme till,hörs i kväll   MVH  CARINA......

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

JAG HÅLLER TUMMARNA JÄTTEHÅRT!!!!! Lycka till idag. Ser fram emot att få höra ikväll - spännande

Kram

Marie

2009-02-22 @ 06:41:16
URL: http://ezys.se
Postat av: Gunilla

Vi håller tummarna lycka till / Catja o Gunilla

2009-02-22 @ 08:25:18
Postat av: Madde

LYCKA TILL jag håller tummarna och hundarna håller sina tassar allt vad vi orkar hoppas det blir ett första pris nu på någon av dem kram en väntande matte med sina hundar

2009-02-22 @ 08:25:31
URL: http://www.kennelredspice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0