Träffat gammal kompis.....

Häromdagen fick jag ett medelande på min telefon , från någon som ville ut och gå en runda med mig ,signerat Anna ,fasen tänkte jag ,vem är nu detta ,sen gick det upp ett ljus för mig ,95-98 tränade jag med denna tjej ,vi var ganska så flitiga ett tag ,Anna tränade med Arro(shäfer) och jag med Tyko,sen kom vi ifrån varandra ,har ju träffats lite snabbt här i byn ,för Anna bor också i Mörrum,sen har det liksom inte blivit något mera ,men idag var vi ute och gick en sväng ,och Anna har nu 10 månaders risenhanen Gram,hon tänkte försöka komma igång med att träna lite smått ,och jag sa hon är välkommen till oss.



Annas gamla 12-åriga pappilonhane Lipton ,fick följa med idag med.



Vi släppte ihoppa alla hundar vi hade med oss ,och egentligen är det rätt fantastiskt ,att Atlas och Gram kan gå ijämte varann ,utan att det blir något bråk ,två snälla hanar med andra ord .



Han är rätt maffig Gram........



Gram !!!!!!!!



Det här blev taget nästan i mörkret ,men jag körde till Pia efter Anna och jag varit ute ,och hämtade mitt diplom och rosett.Tack för kaffet Pia.....

Jag känner mig piggare nu ,det är hemskt man ska behöva bli sjuk ,för man är ute i skogen för länge ,rätt underligt egentligen ,men nu mår jag bra igen.
I kväll ser vi på mästarens Mästare ,ett skitbra program.
har fått PM från Ljungby ,kl 9,00 startar lydnadsklass två ,och vi är tio st ,sen kl 12,00 startar lydnadsklass ett ,och där är vi 18 st ,dom andra klasserna vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken dag, vilka underbara foto. Japp, han är ståtlig gossen och himla kul att alla hundarna kan vara tillsammans.

Ett stort GRATTIS till både diplom och rosett, kanonbra jobbat.

Kram

2009-02-10 @ 21:41:38
Postat av: Jessica & vovvarna

Grattis till diplomet!!



Jo, Anna & Arro minns jag allt, Kommer ihåg att Arro var grym på agility med den tidens mått mätt!! & så var han snygg oxå, hehe



Liksom Atlas är en riktig snygging;-)

2009-02-10 @ 22:22:21
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=JezzicaS
Postat av: Henrik

Grattis till Diplomet & Roset Carina

2009-02-11 @ 13:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0