Två grupper..

Igår fick jag reda på av Annika ,att det är två grupper i eliten ,så det är 26 anmälda hundar i elit ,måste ju nästan vara rekord på en SBK-tävling ,att Stora Stockholm och andra arrangemang drar in så många hundar är ju förståligt ,men att en vanlig SBK-tävling gör det ,tillhör ju inte vanligheten ,men jag hörde att det var ca 80 anmälda hundar dit .Vi ska köra kl 6,30,då kör jag upp till Annika ,för att köra efter henne ,bra ,då fixar hon vägen,så det blir en heldag i ljungby ,eftersom elit och ettan börjar kl 12,00,men det är bara kul ,eftersom man har legat i ide hela vintern ,bara tv och så liksom ,så är det ju kul när det händer något.Ska köra till hundungdom nu kl 9,00,måste träna på hindret.Sen ska jag städa min bil idag ,när det blivit lite varmare ute ,jag ska lämna in den på fredag ,bromsarna där fram är kass ,och så var det byte av något annat ,så en nätt liten summa på 2500  skulle det gå på ,som hittat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker ju om att fota ,och tycker det är roligt att lägga in bilder i bloggen ,men som allt annat ,är ju jag född på 1800-talet ,för jag har en fin systemkamera ,men inget(heter det objektiv)som gör att man kan fota från långt håll ,men ändå få en närbild ,herregud ,det har väl alla som har kamera ,men inte jag inte ,Kate säger att det finns på nätet för ca 1000 kronor ,så jag ska faktiskt önska mig det i födelsedagspresent ,av mamma ,Jenny,Björn och Jonas ,hoppas dom läser detta nu,då kommer ni f¨å ännu finare bilder här på bloggen ,ni som är inne troget och läser ,och det vill jag ge er .....
Nehej,nu ska jag göra mig i ordning inför dagen ,ett tips bara ,idag börjar det en ny  serie på trean kl 21,00,kolla in den ,tror den är bra ,var en snygging med i alla fall ..  hejsvejs !!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0