Maxi och träning...

Så kom mamsen och jag i väg till Maxi,jag handlade 4 tröjor på Lindex och ett par jeans,mamsen handlade ett par svarta byxor,när vi handlat klart var kl 13,30,så då var vi hungriga ,så jag bjöd mamsen på pyttipanna med stekt ägg och rödbetor ,det var gott !!!!

Ikväll jar jag varit och tränat med Atlas ,fritt följ går bra ,platsläggande under gång ,helt okey ,sen på inkallningen ,så ska han följa efter mig igen ,Annika ryter till och jag med ,sen sitter han ,men nu har han börjat stanna av sig själv ,så jag gjorde om det ,då kom han på Annikas kommando ,så hon fick säga verkställ ett flertal gånger ,sen kallade jag in ,rutan har han mer eller mindre förstått nu ,men hamnade i bakkanten ,och jag berömmer inte ,visst ,han hade fått betyg ,men jag vill ha honom i mitten ,apportering är svårt i ridhus ,och eftersom det är full fart som alltid gäller för Atlas ,ser det lite slarvigt ut ,men ganska så skapligt ,hoppet går bra ,och fjärren går jättebra ,så jag har ganska mycket hopp om en uppflyttning den 22/2 i Ljunby,även att det är inomhus ,så tror jag vi fixar vårat förstapris där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0