Polisen....



Jaha,mycket ska man vara med om,var på mitt nya ställe idag ,hade sex hundar med mig ,hundarna sprang som sjutton ,då får jag se en bil köra in på den skogsvägen som ligger ijämte fältet ,Vimza iväg bort mot bilen ,och till min förfäran ,ser jag att det är en Polisbil,hujedamig,det skulle visa sig vara obefogad oro,poliserna hoppar ut ,och hälsar på alla mina hundar ,frågar ut mig lite om hundarna ,vad det är för raser ,och om jag har uppfödning ,väldigt trevliga poliser,det är inte mig dom är ute efter ,utan en försvunnen farbror ,jag trodde dom skulle klaga på att jag hade hundarna lösa ,men icke sa nicke.



Trevliga Poliser ,som gillar mina hundar....



Den lilla hänger också med....


Nu har jag ordnat ett MH på karlshamns BK den 21/3,tyvär samma dag som Malmö SKK,Ringde till Marie-louise som har Easy och berättade ,hon blev så besviken ,hade ju sett fram emot att få ställa Easy på Malmö Svensk Vinnare ,hon hade haft stor chans att vara bland dom bästa ,för Easy är en väldigt snygg hund ,men jag kan inte rå för att det blev den 21/3,så nu blir det MH för hela kullen ,och för Zhita...TACK TILL RONNIE PÅ KARLSHAMNS BRUKSHUNDSKLUBB FÖR ATT DU ORDNADE ETT MH TILL MIN KULL......Ska verkligen bli så himla kul att träffa alla ,och gå med och titta,ser fram emot detta som bara den...Utställningar finns det hela sommaren Marie-Louise..

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Trots att man inte gjort något får man hicka när polisen kommer:))) Jag träffar dom ofta och alla är kanontrevliga, precis som "dina" poliser. Dina vovvar ser ut att gilla dom också.

Jättekul med MH, jag bokar denna dag för jag ska vara publik.

Kram

2009-01-28 @ 15:21:17
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0