Regn,Regn,Regn.....

Härligt det är i trädgården nu ,blött,lerigt,ja allmänt hemskt ,när hundarna rejsat runt ,ser de inte för trevliga ut ,när det är sånt här väder ,brukar jag släppa dom på relativt torra fält ,gå där en timme ,så dom får rasta av sig ,då behöver man inte torka så mycket,när man kommer hem ,grejen är ju att det går åt många handukar ,när vi har tio stycken hundar här i huset ,dom små springer bara ut för att kissa ,dom gillar inte när det regnar.....ja idag har man ju inte någon lust att göra så mycket ,ska handla grejer till att göra en tonfisksallad ,gott med ägg och en fralla till.Nu är det snart tid att anmäla till SKK MALMÖ,vet inte riktigt om jag ska anmäla Vimza med ,hon fäller just nu ,men då är det väl okey om ca 6-7 veckor ,så jag tror jag anmäler Vimza,Lajka och Zhita.Pia ska åka med mig ,så hon hjälper mig med hundarna.Ska bli kul och spännande ,Marie-Louise kommer med Easy med ,alltid kul att se sina valpar.

Min träningskompis Annika,ska hämta sin tervuerenvalp från Glimmagården på tisdag ,är det plusgrader på onsdag när vi tränar i ridhuset ,så skulle Gabbis få följa med,så hoppas det blir så ,då tar jag kameran med mig ,alltid speciellt att fota små valpar.

Nu ska jag hoppa in i duchen,sen iväg med ett gäng    see you later alligater !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0