Spår och uppletande....

Idag har vi varit en halv dag ute i långasjöskogen,lagt spår och kört uppletande ,Zhita fick ett 100 meterspår med korv och kanin på slutet ,Atlas fick ett 500 meterspår med fem apporter plus slutet ,gick kanon ,Atlas fick även ett uppletande ,gick också jättebra .
här följer lite bilder från dagen.
Två glada spårläggare,Henrik och Jonas...



Spårläggare med korv och kanin..



Klart Lajka fick vara med också....



här spårar Zhita......



zhita spårar...



Här är Henrik med sin BC PRIDE.....



Här spårar jag med Atlas.....



Jag med Atlas...



Hundbil med kaffe ,och vatten till hundarna..



Stilbild på zhita.....



Full fart ut i uppletanderutan....



mammas pojke kommer med föremål....



Lite kamp om strumpan....

Ja ,nu känner man sig nöjd och glad efter några timmar i skogen ,synd att man inte har mera ork ,Lajka-gumman ville ju också spåra ,men det får bli nästa helg,skönt är det att vi kommit iväg i alla fall,och kul är det när man är på plats ,så jäkla svårt att ta sig upp ur soffhörnet bara ,måste ha någon som tjatar på mig .Tack Henrik....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ljuvliga foto, alla ser så nöjda och glada ut! Finns väl inget bättre än skogen och en termos kaffe??? Packa in alla vovvarna i bilen och kom vet ja - jag ska nog få upp dig ur soffhörnan:)))Bra jobbat av Henrik, bara fortsätt så!!!

Kram

2009-01-25 @ 18:09:11
Postat av: Tina

Oh bilka härliga bilder...Jag vill, jag vill, jag vill också träna.

Är så glad för din skull att du fått en hund som Atlas, så du kan träna vad du vill och hur mycket du vill utan begränsningar

Kram

2009-01-26 @ 04:33:43
URL: http://home.aland.net/m04044
Postat av: PIA

Vilka härliga bilder. Blir nästan avundsjuk på er, fastän jag är här uppe i denna underbara vintermiljö. Men snart är det dags för intensivträningen inför våren....Kram PIA

2009-01-26 @ 10:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0