Grattis Annika och Windie....



Ikväll har Annika varit i Hässleholm och tävlat lydnadsklass ett med Windie ,dom vann på 186 poäng,detta var Windies tredje förstapris inom loppet av en vecka 195,184 och 186 i kväll ,och nu har dom sitt LP 1 ,helt fantastiskt ,hon är så duktig det lilla trollet !!!!!!!!!! Annika tävlade med Penny också ,men det blev inget förstapris.......
På söndag tävlar dom lydnadsklass ett i Rödeby ,jag skulle ju vart med där med Atlas ,men som jag sagt ,ingen mera lydnadsklass två med honom ,och förresten börjar jag min kurs på söndag ,jag ska gå en tävlingslydnadskura för Jörgen Jönsson ,och Andrea Axelsson,ska bli väldans intressant ......
Nu ska jag hoppa i lopplådan, GODNATT.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0