Nere på hundungdom...

Körde ner till hundungdom vid 17,30tiden,hade inga hundar med mig ,för varmt ,och så har jag ont i ryggen !!!!!!Men lite bilder blev det......

Pia med sin Viggo.....



Bella skäller på mig ,tycker inte om när jag knäpper med kameran....



Catja med sin Fly....



Glad Annika med sin Penny.....



Viggo,vid hopp apport..



HOPP....



FLY GILLAR METALLAPPORTEN ,EN BLIVANDE BRUKSHUND ?????



ANNIKA VID APPORT MED GABBIS....



LITE KEL ,HINNS OCKSÅ MED..



FLY OCH GABBIS...



KATE MED MEJA,KOM OCH HÄLSADE PÅ OSS....



FÖRTROENDE....



VAR EN SVÄNG INOM SYSTER YSTER ,HON ÅT FISKGRATÄNG,ALA MICRO.....



TILL SIST ,BILD PÅ UNDERVERKEN ,NU ÄR DET SPÄNNANDE VARGE MORGON ATT VAKNA ,OCH SE OM DOM HAR ÖPPNAT ÖGONEN....



VIMZA MED SINA BEBBAR !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0