Vimza dräktig???????



Är hon dräktig lilla Vimzan ,hon är tjock i alla fall....





Scott och Atlas på morgonkvisten !!!!!!!



Zhita är också vaken....



Eros MORGONSUR !!!!!



Scotte är på G.....


I går skulle vi tränat lydnad vid 17,00,men Annika ringde mig innan ,och vi kom överens om att det var alldeles för varmt för hundarna att köra lydnad,så vi har bestämt i kväll kl 20,00,då det är något svalare,det ska ju inte vara en pina för hundarna ,jag hatar när det är över 25 grader ,nej,runt 17-18 grader är bäst ,både för oss och hundarna.Ska bli kul att sätta igång med nya moment inför lydnadsklass tre med Atlas ,ska även börja med lydnadsklass två momenten för Zhita ,jag tror jag bara tar en tävling till med henne i ettan ,och den har jag den 16/6 i Olofström ,då är ju även Atlas anmäld i tvåan ,men aldrig mer den klassen för honom .....

Sen vill jag säga ett försenat Grattis,till min brorsdotter  Anna med sambo Simon,som fick en pojke den 30/5,och brorsan Björn blev morfar....

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Klart Vimza är draktig, det syns i ögonen på henne och magen såklart!!!! Håller tummarna.

Vi har spårat idag, igår hade det inte gått i den värmen. Idag har vi lite mer behagligt och blåst. Skönt!

Lycka till på träningen ikväll

Kram

2009-06-02 @ 15:11:40
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0