Buskelunds B-kull 2 ÅR

Grattis till Buskelunds Bubbelgum(Bubblan) Baronessa(Wilda)Baby Doll(Rivah)Blaze Of glory(Sigge) Busige Billie(Nogger)Big Bang(Akiro)Banana Joe(Baxi) på er 2-årsdag idag ,hoppas ni får många gotter av eran husse och matte !!!!!!!

Sitter just nu och väntar på att Night Ninjas E-kull ska födas ,Kate vill att jag kommer och är med ,så jag är redo ,Belle är jättetjock ,och inne på 59e dygnet ,så bebbisar kommer närsomhelst.
Kate har ordnat en permanent signatur efter varje blogg-inlägg ,tack gumman !!!!!!!!!!!!!

Idag ska Björn och jag åka till Carlssons,ett köpcentra ,Björn ska ha nya gympadojjor ,så han kan agera figge för hundarna i skogen ,hi,hi,det är strax dags att börja sökhträningen nu ,det blir bara ljusare längre om kvällarna .Det blir lydnadsträning vid hundungdom idag kl 17,30,blött är det ju ,så vi får kanske vara på grusparkeringen istället.Kollade sydskånska kennelklubben igår ,men det hade inte kommit ut något PM från Malmö SV ännu ,det är ju spännande hur många som är anmälda i varje variant av den Belgiska vallhunden ,tror det blir många groenendael ,känner det på mig ,pratade med Marie-Louise igår ,som ska ställa Buskelunds Easy Come Easy Go,tyvär är hon inte i full päls ,men jag tror dom har en chans ändå !!!!!!!!väntar också på PM från vårat MH ,som ju tyvär är samma dag som Malmö ,det är ju typiskt egentligen ,här händer det inte mycket i början på året ,så nog faan var det tvunget att MH och Malmö skulle krocka.5 av 7 hundar ur Elviskullen kommer till mitt MH i Karlshamn ,kul.Vi hoppas på bra väder ,vi kommer få en rolig dag ,men trött kommer man vara till kvällen ,ska försöka gå med på alla hundarna ,Zhita ska ju också gå upp för test ,spännande ,spännande !!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Vad spännande att få vara med när det ska födas små pluppar, lycka till och hoppas det blir många små. Du är så himla duktig med träningen, jag blir lite inspirerad faktiskt!!! Idag är det skogen för oss också, vi är några som ska träna lydnad och lite spår blir det nog också. Skönt att vara ute och håller med dig, det börjar bli lite ljusare nu. Våren är kanske på väg?

Kram

2009-03-03 @ 07:44:21
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0