Fått mitt Objektiv...

fick låna pengar av snälla Björn,min bror,jag kunde inte låta bli att hämta ut mitt nya objektiv.
här följer lite bilder från trädgården ,dom flesta bilder tagna på ca 20 meters håll ,annars brukar jag stå på fem meters håll ,så detta var häftigt ,älskar redan mitt objektiv ,nu skulle jag bara vilja veta hur man får skärpa i  actionbilder ,dom flesta blir suddiga ,det är väl någon inställning som skall till ,ser så många underbara bilder på bloggar i blans ,som är actionbilder ,och skarpa är dom ,så skulle jag vilja ha också.....

Här mitt nya objektiv !!!!!



Zhita...



Amadeus med sin älskade boll ,fotot taget från 25 meter...



Lilla bea...



Zhita ,tagit från 20 meter.....



Bea gottar sig i vårsolen....





actionbild...



Tax på språng....



Mimmie och Yrsa....



Mimmie...



Slutar med en bild på tax Yrsa.....

Kommentarer
Postat av: Merete

Grattis med nytt objektiv - flotte flotte bilder av hundene ute i hagen også :)

2009-03-22 @ 17:57:17
URL: http://www.kennel-imagecopy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0