PM Malmö SV

Det är 6 st laekenois anmälda, 6 st malinois, 19 groenendael,och 23 st tervueren.
Alltså Malmö Svensk vinnare 21/3-09.
Av min uppfödning är det två st som är anmälda ,Marie-Louise med Buskelunds Easy Come Easy Go,och Johanna med Buskelunds King Creole,jag håller alla tummar och tår för er att det ska gå bra .tyvär samma dag , har ju jag MH-beskrivning för fem av Elviskullen på Karlshamns BK,det är tråkigt när det krockar så här,hade gärna velat vara i Malmö med ,med Zhita och Lajka.

Marie-louise och Johannas hundar kommer MH-beskrivas senare i vår.

blev besviken när jag var ute idag ,allt som hade blivit torrt ,är nu blött igen ,typiskt !!!!!
Jag har gått med i en ny mailinglista som heter UBIS ,och är för oss belgarägare ,kul,kul,jag är annars bara med i nordbelglistan,så det ska bli intressant att få lite nya åsikter,och det kommer säkert mycket resultat och grattisar,och vi får berätta om våra hundars HD-resultat,BRA !!!!!!
Den här helgen, är en fri helg ,förutom lite lydnadsträning i belluveparken kl 10,00 i morgon,det kan vara rätt så skönt ibland ,bara vara med hundarna och göra ingenting,det är ju inomhusEM i friidrott ,så det blir att titta på TV ganska mycket,och så har vi ju lets dance i kväll ,det får man inte missa ,i kväll åker väl reportern Höglund ut misstänker jag.

På måndag åker Hubert och jag med Buskelunds Jailhouse Rock för att HD-röntga honom,och även AD-röntga armbågarna,vi ska vara i näsum kl 13,00,det är fjärde hunden ur Elviskullen som blir röntgad då ,spännande..

Så nu önskar jag trevlig helg till alla mina bloggläsare!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0