Vilken dag !!!!!!

Den här dagen har gått i trötthetens,och seghetens tecken,har inte känt ork eller lust med någonting ,och nu är kl 19,30 och jag vill bara gå och sova bort dagen ,det possitiva är  ju att man hört att våren är på intågande ,kanske fått en släng av vårdepression !!!!!! Såg ni melodifestivalen igår ,tur ändå att inte snälla,snälla gick och vann,höll på Måns ,men han hade inte folkets röst med sig.
Var inne och kollade på Åhus BK,men där hade inte resultaten kommit in än ,kan inte glömma Henriks resultat på 620,75,poäng ,makalöst ,mitt högsta poäng någonsin i elit sökh ,gjorde jag med Devil ,det var i Malmö ,och vi fick ihoppa 633 poäng ,det var tider det ,undras om jag får uppleva någonting liknande igen ,hundar har jag ,men har jag kapacitet själv ??????
Nu är det snart dags att anmäla till lite utställningar ,Hässleholm har helgenden 16-17 maj SKK-Utställning,sen den 21/5 är det ju IVÖN SPECIAL,pratade med Monica idag som har Wille ,dom kanske kommer ner till IVÖN,hade varit kul att träffa Willeman igen ,annars var det bara bra med honom ,men han hade haft en jobbig period ,för Monicas och Mickes tikar har varit i löp,men nu var det över ,så skönt för Wille.
I morgon ska jag till Kate för att fota hennes halvfodertik Salsa som har kommit hem till dom ,Kates E.kull är ju två veckor på onsdag ,nu ska nästa tik ha valpar ,så då får man vara med om en valpning till antagligen ,om dom inte kommer på lördag förstås ,för då är ju jag på mitt MH.
Nej ,nu ska jag hoppa i säng ,hoppas jag vaknar lite piggare i morgon ,det blir säkert så !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Nämen vad trist att du är så trött! Kanonpoäng håller jag verkligen med om, vilket par dom är. Jag höll också på Måns, men jag tyckte att den som vann var bra den också. Sedan har ju Sverige vunnit skidskyttet idag i stafetten, missade du detta? Kanonbra!

Hoppas du är pigg som en lärka imorgon

Kram

2009-03-15 @ 20:02:28
URL: http://ezys.se
Postat av: Anonym

Tjabba. Jag tror vi gamlingar hi hi piggnar till snart, då våren kommer!!! Då jäkla blir det fart på oss och hunderiet Carina. Ha det bäst // Henrik

2009-03-16 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0