Utställning Hässleholm.....



Johanna med sin Chillie kom och hälsade på ,hon ställde inte Chillie idag ,men tog min Zhita och Lajka och ställde dom ,Tack Johanna ,du är en ängel !!!!!!!!   På bilden  Chillie



Chillie.....



Min valpköpare och kompis Marie-Louise...



Min kompis Marie med Lajka och Chillie,som jag vill ge ett stort tack och stor kram  till ,för hon var en hjälpande hand i dag,höll i mina hundar,och hjälpte mig med packning till bilen,du är alltid lika omtänksam Marie!!!!!!!



här tittar domaren på Zhitas tänder,min gumma fick 1:a med HP, inget CK delades ut till belgarna idag ,alltså blev det inget BIR ELLER BIM ,snopet,så då blev jag glad för mitt HP på Zhita......



Zhita och Johanna....



Zhita-gumman....



här är  Satulaakson Aurinkosoturi,fick en slät 1:a,väldigt fin tycker jag......



Helen med Bazzakulls Dinah...



Bazzakulls Danielli..



Marie-Louise med sin Easy,fick en 1:a med HP...



Easy...



Domaren tittar på Lajka...



lajka-gumman som fick en slät 1:a



Jonas med Casper kom och hälsade på ,Casper vann en klubbtävling i veckan som gick ,på 170 poäng,Grattis säger vi på kennel Buskelund,jättekul....



Två små sötnosar...


Jag är jättenöjd för dagen,mina hundar har skött sig utmärkt,så lätt att ha med dom,det är guld värt
För mig är utställning inte så där jätteviktigt ,men det är kul ändå att ibland komma iväg ,och få en bedömmning,tråkigt idag att det inte delades ut ett enda CK ,på 15 hundar  hmmmmmmm...

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Håller med om allt, trist att inte CK delades ut, där var verkligen hundar som var värda det. Buskelunds och Bazzakullhundarna idag var ljuvliga, inga problem att passa dom inte, det gör jag gärna fler gånger - det vet du! Underbara foto på alla. Tack för en mysig dag med glada människor och finfina hundar, alltid kul att träffa er alla. Syns på torsdag igen

Kram

2009-05-17 @ 18:58:33
URL: http://ezys.se
Postat av: Marie Olsson

Håller med om allt, trist att inte CK delades ut, där var verkligen hundar som var värda det. Buskelunds och Bazzakullhundarna idag var ljuvliga, inga problem att passa dom inte, det gör jag gärna fler gånger - det vet du! Underbara foto på alla. Tack för en mysig dag med glada människor och finfina hundar, alltid kul att träffa er alla. Syns på torsdag igen

Kram

2009-05-17 @ 18:58:48
URL: http://ezys.se
Postat av: Johanna & Chillie

Det var trevligt att träffa er alla med och det var bara roligt att ställa Zitha och Lajka, mkt trevliga och frammåt (: Tyckte med det va synd att det nt delades ut några CK :/

Men vi ses ju på tors o då blir det fler vinster (:

Kram!

2009-05-17 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0