Det blir ingen parning....

Sätt nu inte kaffet i halsen Irene !!!!!Det blir ingen parning för Beas del ,vi har bestämt att vänta lite ,vi tittar på henne ,och det vi ser ,är lilla Bea ,liten som en valp ,och väldigt barnslig,så vi väntar tills hon är lite äldre,hon är ju bara två och ett halvt år.Förlåt om jag kan tyckas lite vimsig ,och jag är väl lite så också ,bestämmer saker ,och ändrar mig hit och dit ,ska försöka bättra mig !!!!

Det har varit begravning för Jonas pappa idag ,och det var riktigt fint ,prästen var jättebra ,talade tydligt och vänligt ,och berättade om Kjells liv,det blir ju mycket tårar,men det gick lugnt till ,och efteråt blev vi bjudna på smörgåstårta och kladdkaka med vispgrädde.......Jonas och jag var hemma igen vid 16,30,vi har tre löptikar i huset nu ,så det är full rulle,nu har vi sett IDOL ,och min idol är Tove ,hon är så fruktansvärt söt ,och sjunger gudomligt ,dom andra är också superbra ,men jag håller på Tove,att hon vinner hela finalen....

I morgon blir det sökhträning borta i Ronneby ,och det ska bli spännande ,ny skog ,och nya figgar,träffar Annika på hundungdom vid 11,30,sen kör vi till Ann-Marie.....Fick PM från Höganäs,den 12/12 då är vi 13 i lydnadsklass två ,och börjar inte förrän 12,00,men jag kör efter Annika ,och hon startar elit redan vid 8,00,så det blir upp tidigt ,men nu först har vi ju Svalöv på söndag,där tävlar också mina valpköpare Marie-Louise och Jonas ,spännande ,kommer foto och resultat på söndag här i bloggen ,och marie-Louise lovade ha med sig buskelunds Annika 5 månader ,så det blir foto på henne också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0