Klippt mig...



Detta är jag ,nyklippt och lite sminkad.Ringde Åsa min frisör ,och fick en åtebudstid idag ,shysst,och sen får jag ju lön idag med ,så klippning ,och plockning och färgning av ögonbrynen,sen sålde Åsa ut tre produkter smink för 100 kronor ,så jag fick mascara,kajalpenna och lippgloss för hundralappen ,det är inte ofta jag sminkar mig ,men ibland är det kul ,och man känner sig faktiskt finare ,hade känt mig bättre utan den där hemska dubbelhakan också ,men nu finns den ju där ,hmmmmm !!!!!!!!!!
Nu ska jag till Vekerum och träna lydnad i kväll,ska bli skitkul ,jag är på ett ganska bra humör idag ,fast alla jag känner ,vet att jag hatar månaden november ,då är det härligt att hitta på saker ,som gör att man blir piggare.



Jag sänder en tanke till en vän ,som jag vet brukar läsa här ,jag tänker på dig i dag Marie,hon miste en älskad fyrfota vän i en olycka för fem år sedan,men jag vet Marie,att Peggy springer med Tyko och Eros på ängarna och har det bra .En dag träffas vi allihoppa igen .

Ta hand om er därute !!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla söta Carina för värmande ord, jag vet att Peggy är väl omhändertagen. Idag har vi varit i skogen och tänt ett ljus för henne och alla hennes vänner.

Vet du om att du genast ser 10 år yngre ut???? Jisses vilken tjej med smink och ny frisyr - skitsnygg Carina.

Ha en härlig träningskväll vännen

Kram

2009-11-19 @ 21:35:23
Postat av: Marie Olsson

Tack snälla söta Carina för värmande ord, jag vet att Peggy är väl omhändertagen. Idag har vi varit i skogen och tänt ett ljus för henne och alla hennes vänner.

Vet du om att du genast ser 10 år yngre ut???? Jisses vilken tjej med smink och ny frisyr - skitsnygg Carina.

Ha en härlig träningskväll vännen

Kram

2009-11-19 @ 21:36:10
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0