Vi har träffat Buskelunds In My Way...



Jag träffade Margaretha och min halvfodertik Buskelunds In My Way på kristianstads BK I DAG kl 11,30. Puma som hon kallas ,sprang direkt fram till mig ,kände nog igen sin gammelmatte,jag lät Atlas gå fram till henne ,han blev genast intresserad av henne där bak ,och jag kollade Puma,hon löper.
Nu vet inte Margaretha vilken dag hon är på , så jag kommer ta hem henne ,vilken dag som helst ,så får vi se när hon bjuder till på Atlas ,då är det dags att åka till Öland.


Puma ska paras med Eternitys Vulcan.
Eftersom jag är så supernöjd med Astrid-Lindgren kullen,där Vulcan är pappan ,så  kommer jag alltså använda honom igen på Vimzas dotter Puma.


Så nu väntar vi valpar i Januari någon gång ,och leveransklara valpar i mars.....

Fina Puma....

Buskelunds In my Way.....

Atlas är så pigg nu ,här på A-hindret.....

Stort GRATTIS till min vän Annika ,som med sin Glimmagårdens Greta Garbo(Gabbis) i dag ,gjort debut i lydnadsklass ett,med Gabbis,endast 10 månader gammal ,dom fick ihoppa hela 186 poäng ,vad månde bliva,men inte nog med det ,så tävlade hon lydnadselit med sin BC Penny,och fick hela 277 poäng ,utan sittande i grupp ,det är 30 poäng minus,TÄNK OM,PENNY HADE SUTTIT ,DÅ HADE DOM HAFT 307 POÄNG.Ge inte upp Annika ,en dag kommer hon göra över drömgränsen 300 poäng ,det är jag säker på.....


Kommentarer
Postat av: Anita

Åh vilken sötnos " Puma " är.

Cano är förälskad igen !



Tack för titten o hälsningen i gästboken,vi ses snart.



Mvh Anita

2009-11-08 @ 20:02:09
Postat av: Hubert och Hades

Schysst att Puma ska paras. Hon är en väldigt fin och mysig flicka och kommer nog att ge frambringa fina valpar. Fler valpar jag kan komma och gosa med då. :)

2009-11-10 @ 00:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0