Händer.....

Ja det händer faktiskt inte så mycket.Imorse kändes Atlas inte så varm ,ett bra tecken,infektionen kanske börjar ge med sig !!!!!!

Igår blev det ingen måndagsträning,Catja och Annika hade kurs .

Jag har väl nämt att jag inte ska tävla mer detta året ,men tittade just i tävlingskalendern ,och jag blir sugen på att ge mig ut .Tänkte mig Söderåsen den 15/11,dit kommer också Marie-Louise och tävlar med Easy i lydnadsettan.Så nu blir det träning med Zhita i tvåan ,måste få till det med apporten och platsen bara !!!!!!Hade varit kul sen att träna in treans moment ,och gått ut nästa år och tävlat inomhus dom första tävlingarna för 2010.
Vi kommer ju träna i ridhus i vinter,så hundarna ska klara den miljön när man ger sig i väg och tävlar.
Väntar på att Bea ska gå i löp ,så vi kan åka och para henne med Zlatan ,men ännu har inget hänt.
På söndag är det Växjö utställning ,Zhita och Lajka är anmälda,fem groenendael och tolv tervueren,spännande!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia och Tindra

Hej Carina! :)

Jag såg att ni skulle på

utställning i Växjö. ;)

Jag har precis pratat med

mamma och hon sa att vi kanske

kan komma och kolla lite grann. :)

Isåfall... tror du vi kan ta med

Tindra då? :)

Kram från Sofia och Tindra ♥

2009-10-27 @ 12:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0