Nått målet,......

Hemkommen från Rödeby BK,jag nådde mitt mål med Zhita idag ,att få bättre poäng än i går ,och det med hela 2,5 poäng ,ha,ha.

Platsen   betyg 5 ,sitter upp..

Fritt följ betyg 8,lite bättre koncentration i dag ,men hon kan bättre...

läggande under gång betyg 9,5 duktig tjej !!!!!!

inkallande  betyg 8,5, bra !!!!

sändande till rutan betyg 9,också mycket bra..

apportering betyg 0 ,här fick hon spelet ,tjuvar ,och sticker med apporten ,fick ryta högt på henne ,för att hon ska komma.

hopp över hinder betyg 9,5,duktig tjej

fjärret betyg 8,jag hade ett DK.

helhetsintryck betyg 8,5,helt okey ,med tanke på att hon fick spelet.

Fick råd av domare Carina ,att jag inte ska berömma henne så mycket efter momenten ,för jag stissar upp henne då ,det räcker med att säga ett lugnt BRA,hon har så mycket arbetsvilja i sig ,så det räcker med ett sådant beröm ,Pia sa att hon hade orkat flera moment till ,så arbetsviljan räcker till för flera hundar ,jag måste ha mera tummen i ögat på henne ,annars tar hon ett rejs på banan.

Får jag bara till apporteringen och platsen ,så kan det bli mycket bra.......



mammas duktiga tjej ,som fick i hoppa 141 poäng ,och placering 9/10



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa gång så kommer poängen ska du se! Jag tycker ni är skitduktiga, hon har lite mycket motor kanske, men det är ju kanon. Det är ju huvudsaken att ni är igång och tävlar, mycket mycket bra.

Kram

Marie

2009-10-18 @ 17:14:50
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0