På väg mot Växjö.....

Kl är 06,15,sitter här med en kopp kaffe ,kan inte äta något så här tidigt ,men det finns ju mackor att köpa på brukshundsklubben......

Atlas verkar piggare ,högg in på korven ,där jag gömt hans tabletter ,och han följer med mig ner nu varenda gång jag går till undervåningen.

Provade det lilla objektivet ,och då går det att fota ,alltså är det ,det stora objektivet det är fel på ,får väl lämna in det för lagning ,och går inte det ,får jag önska mig ett i julklapp.Kameran är med i dag ,ska ta foton på Casper och Vilda ,och förhoppningsvis på mig och Zhita ,när vi står på prispallen ,ha,ha !!!!!!!!!!!!!!!!

Skriver mera i eftermiddag           Carina!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0