Tävling och Zlatan.......

Jag har gjort debut med Zhita i lydnadstvåan i dag i Ronneby.Det började sådär.Hon fick en 5a på platsen ,hon satte sig upp ,så fort jag gick bakom planket.Sen fortsatte det med fria följet ,betyg 9e,sen platsläggande under gång ,betyg 9e,inkallningen kommer hon i hög fart ,sen stannar hon bra ,sen säger jag Zhita kom ,då far hon runt hela plan ,ni vet sånt där rejs som valpar får,jag kommer mig inte för att säga någonting,till slut kommer hon in till mig ,betyg 0,apporten kastar jag ,och säger stanna ,det lyssnar inte Zhita på ,utan springer i väg och hämtar apport på en gång ,betyg 0,sändande till rutan ,en klockren 10a,vid hoppet känner jag att hon får spelet igen ,så jag bröt henne där ,vet inte vad som flög i mammas tjej i dag ,men hon var lycklig och glad i alla fall ,det kommer flera tävlingar ,nästa helg har vi Växjö och Rödeby.

Sen har vi varit och träffat Zlatan ,killen som Bea ska paras med när hon går i löp.En mycket trevlig bekantskap,härligt temperament ,och go och glad........



Zlatan och Bea....

Rejs.....

Zlatan,han är reggad i SKK,om någon undrar !!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Mammas lilla flicka fick ett litet Belgarspel bara:))) Ni kommer igen till nästa tävling ska du se. Vilken kille Bea hittat då - jättefin!!!!! Tänk lilla söta Bea ska få småttingar, vad kul. Undrar dom om Zlatan är reggad????? Varför det undrar jag då???? Klart han är reggad - snygg kille

Kram

2009-10-11 @ 09:11:52
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0