Till veterinär akut med Atlas...

Efter samtal med Kate ,bestämde jag mig för att åka upp till Näsum akut.Dom är helt otroliga däruppe ,jag fick komma in direkt ,och fick min favoritveterinär Åsmund,jag beskrev vad som är fel med Atlas ,och att vi har tagit blodprov,och att han har feber ,det hade han även nu ,Åsmund lyssnade på hjärtat ,och tittade han i halsen,inget fel där ,så det är med största sannolikhet en infektion ,och den medicinen Atlas har ätit ,kanske inte passar honom ,nu har han fått ny medicin ,och fick även en spruta i nacken.

Det är fruktansvärt frustrerande att inte veta riktigt vad det är ,och vad det kommer ifrån ,nu håller jag alla tummar och tår att han blir frisk fortast möjligt ,är han inte bättre till fredag ,sätter jag mig i bilen 7,30 och kör upp där igen,jag frågade också Åsmund om det här med cancer ,och det stämmer att dom har för mycket vita blodkroppar då ,och inte för lite som Atlas har ,och så har dom ingen feber när dom har cancer sa Åsmund !!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Carina,



har det tagits blodprov på borrelia eller anaplasma (ehrlichia), om inte är det ett tips...



Mvh Karin

2009-10-12 @ 16:18:30
URL: http://www.eternity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0