Ullared....

Pia och jag hade en trevlig dag i Ullared igår ,vi körde 8,30 och var hemma vid 19,00 på kvällen,vi hader fika med oss ,och tog en äggmacka och kaffe innan vi gick in på det stora varuhuset.Gud vad stort det är ,så här kommer jag inte i håg det ,men det var många år sedan jag var här ,och folk var det i massor ,det var ingen ide att bli irreterad om man fick en vagn i ryggen ,för det hände hela tiden,jag fick med mig massor av shampo,tvål,tvättmedel,diskmedel,kryddor,skorpor,ja till och med ost köpte jag för 39 kronor kg.Sen fick jag tag i en jacka till Björn ,han har ju ingen vinterjacka ,två varsina luvtröjor till Björn och Jonas ,och ett par mysbyxor till mig ,sen köpte jag 8 par trosor till mamma 10 kr styck ,sen vantar till henne och mig ,och ett par skinnhandskar till henne,ja det blev lite smått och gott ,det är jäkligt kul att shoppa lite ,det är synd att man inte har obegränsat med pengar !!!!!!!!kl 13,30 gick vi ut ,och åt middag på ett matställe ,jag tog panerad spätta ,och Pia tog biff med stekt potatis ,det var gott ,och välbehövligt att få något i magen ,vagnarna hade vi kvar där inne ,så vi tog en runda till,Pia köpte fina ljus och julpapper.

Måndagsträningen hann vi ju inte med i dag ,men vi tar en dag denna veckan ändå och träffas för lite lydnadsträning.

Atlas är bättre ,ska ringa veterinären och fråga hur länge han ska äta medicinen,Atlas tuggade glatt på benen jag hade med mig hem från Ullared,possitivt tecken....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0