Allt och inget....

Jag har precis varit på flygfältet ,och rastat hundar,sen vi fick valparna ,har man vant sig vid tidiga morgnar ,jag går upp 5,30,medans Björn är uppe 4,30,och tar hand om valparna ,när dom vaknar ,han gör rent ock så ,Björn är vår lilla hustomte ,han diskar all disk här i huset ,och följer med Jonas på kvällsrundan med hundarna.
Jag brukar gå och lägga mig en timme eller två på eftermiddagen ,när allt är lugnt.
Nu när det börjar bli mörkt på kvällarna ,är jag i säng mellan 21,30-22,00,är ingen nattmänniska.

Anneli har blivit sjuk,så hon hämtar Madicken ,när hon känner sig lite bättre,vetbesiktigade henne i går ,allt var ua......Om det är uppehåll i eftermiddag ,tar jag valpar och några stora ,och kör till flygfältet ,i sånna fall blir det foto i bloggen i kväll !!!!!!!!!

Körde en sväng i går ,till platsen där vi ska vara och tävla på söndag ,ville kolla läget lite ,där var redan folk och tränade inför söndagen ,och i morgon träffas Annika och jag där ,för en genomkörare av våra hundar ,Pia skulle också kanske komma.
På fredag tränar vi sökh igen ,vi ska vara i långasjön ,och samlas kl 16,00,tror inte det är så mycket träning till med Atlas ,innan vi kan gå ut och tävla ,ska bli så roligt att tävla sökh igen,då kommer vi gå ut i lägre klass ,vi har ju gjort appellen i spår.

På söndag blir det Zhitas sista tävling i lydnadsklass ett ,sen ger vi oss på tvåan,jag vill ha två förstapris till på Atlas i tvåan ,så han kan få titeln LP2.Det är bara att inte ge sig .

Återkommer med bilder i kväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Hoppas du kör ut i eftermiddag så vi får se lite foto ikväll!!!!

Lycka till på träningen med Atlas, jag håller med dig, snart är ni på G med tävling

Håller tummarna för dig och Zhita på söndag

Kram

2009-09-02 @ 14:06:20
URL: http://ezys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0