Grattis Annika till Svenskt Lydnadschampionat....



Stort Grattis Annika,till erat efterlängtade lydnadschampionat !!!!!!!

Och så går ni och vinner tävlingen också, placering 1/12

Njut ,och sug på karamellen länge......



Hubert med Hades var och hälsade på .....



Kelpie i tvåan ,hopp över hinder....



Annika pratar taktik med Penny....



Mina älskade hundar,Atlas slutade på 138 poäng i lydnadsklass två ,placering 4/5,han är mammas tramsepelle,dess bättre gick det med mammas prinsessa , 191 poäng i lydnadsettan ,och placering 1/12,hon hade betyg 10 på linförighet , 10 på platsläggande under gång , 10 på platsen , 10 på tandvisning, 10 på hoppet , 9,5 på stående, 8 på apporten,9 på helheten,som ju är en klockren 10a,MEN,när moment apport var slut ,och tävlingsledaren gick i väg med apport ,så ville Zhita efter henne ,och jag fick kalla på henne 2-3 gånger ,innan hon kom till mig ,därav 9 på helheten ,nu ser jag bara det som possitivt ,hon är ju intresserad av apport ,så det kommer bli bra i framtiden.Nu är karriären över för Zhita l lydnadsettan ,nu blir det tvåan om 4a veckor .

Tack till Ann-Margareth för jag fick köpa denna fantastiskt härliga hund !!!!!!!



Hades och Zhita...



Betyg 8,5 fick vi på fria följet ,Atlas och jag...



Lilla söta Windie,hon hittade inte rutan i dag ,utan det blev 147 poäng i lydnadstvåan ,och detta var Windies sista tävling i tvåan ,nu är det trean som gäller ,hon kom på placering 2/5.



Windie vid apportering..

 

Glada efter lydnaden...


Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Wow, yipeeee, GRATTIS och himmel och pannkaka, mina ord räcker inte till idag. Vilka poäng, vilket par ni är, jösses. Hoppas du är en halvmeter längre idag Carina, för det ska du vara. Söta fina Zhita, vilken tjej. HURRA HURRA HURRA FÖR CARINA OCH ZHITA IDAG

Kram

2009-09-06 @ 18:18:25
URL: http://ezys,se
Postat av: Anita

Jättestort Grattis !!!

Jösses vilka poäng.

Lycka till i tvåan nu.

2009-09-07 @ 09:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0