Hades mår bra efter operationen...

Pratade med Hubert igår,allt var bra med Hades,han var med på jobbet som vanligt,och Hubert har koll på honom för det mesta ,och då får han vara utan tratt,hundarna blir ju deprimerade med den dära tratten på ,men det är väl bra att den finns ,såret ser fint ut ,och läker bra......

Kennel Vikholmens har lagt in på sin hemsida ,om den planerade parningen mellan Lajka och Neo,jättefint blev det Ada....

Jag vill återigen sända tusen kramar härigenom till min bästa vän och webmaster KATE,hon är så flitig med att uppdatera ,och gör så fint på min hemsida ,tack vännen,jag älskar min sida ,och tycker den är så superfin.

Om 10 dagar är det dags för debuten i lydnadsklass två med Zhita ,vi tränar flitigt varje dag,och hon tröttnar aldrig ,utan tycker det är bara roligt ,härligt med en sådan hund,mail går fram och tillbaka till England ,och snart kommer den planerade parningen ut på hemsidan,nu är ni nyfikna va !!!!!!!!!


Jag har fått fnatt på äpplesmulpaj,vi har ju två äppelträd i trädgården ,och dom är fulla med äpplen ,hittade en enkelt och supergott recept på nätet ,jag skivar äppelbitar och lägger i en form ,6-7 äpplen ,strör sen en halv dl socker över äpplena,sen blandar jag tre dl socker och tre dl mjöl ,rör i hoppa ,sen blandar jag med fingrarna 300 gram smör i det ,sen häller jag blandningen över äpplena,och in i ugnen 25-30 minuter på 225 grader ,ätes med vaniljevisp eller grädde, MUMS.....

Inte så bra för vikten kanske ,men man får hålla igen i veckorna ,och unna sig paj till helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0