Facebook.......

Jag är ju med i FB,och där skrivs det kommentarer hej villt,jag skrev att jag var besviken efter Zhitas och min senaste tävling ,och fick massor av svar på det ,vill tacka alla som bryr sig ,och har fått erbjudande av Carina Lundin ,att bli hjälpt i veckan ,ska träffa hennes gäng nu på onsdag ,och vi ska se om hon kan hjälpa oss att reda ut det här med platsen ,Pia och jag kör till Rödeby brukshundsklubb på onsdag kl 14,00 för att träffa Carina och hennes gäng ,ska bli mycket intressant.Vet ni vad jag gjort då.....Jag har anmält Zhita till lydnadstrean den 14/5,och Lajka till lydnadsettan den 14/5 i Karlskrona ,nu blir det att träna järnet med mina tjejer ,måste göra så för att få i gång mig ,sen är det ju inte säkert jag får dom klara,och jag har sagt ,jag ska ALDRIG gå ut mera i en klass om jag inte är klar ,ha,ha ,likadant varje gång ,men jag måste sätta press på mig själv ,och anmäla till någon tävling för att det ska hända något ,jag är nämligen den typen ,som tycker att I MORGON GÖR VI SAKER ,ALLTID I MORGON........!!!!!!!!!!!!
I går fick vi lön ,och då var Björn och jag på Hamrins och åt tonfiskbaugette,sen fick jag syn på den godaste tårta jag sett ,det var mycket choklad och nötter i den ,jag var sugen ,men jag avstod ,sen var vi inne på intersport ,skulle kolla vårjacka till Björn ,en jacka jag hittade kostade bara 4000 kronor ,inget speciellt med den ,men dyr var den ,nej det var inget för våra plånböcker där inne ,fast dom har fina grejer ,skulle gärna vilja ha deras crosstrainer,den kostar 3600 kronor ,Björn var och fotade sig för ett nytt leg ,då hittade jag ett nytt objektiv till min kamera ,men det passade inte heller min plånbok , 4200 kostade det ,det får jag spara ihoppa till,vi har kommit på att man kan filma med min Nikon D 50 ,men jag har ingen aning om hur man gör ,ska försöka läsa mig till det ,är inte överdrivet intresserad av bruksanvisningar !!!!!!!!

I kväll blir det träning med gänget i Vägga ,hoppas dom inte spelar fotboll där bara ,- 2 grader kallt ute i dag på morgonen ,och vi har 14 grader i köket ,jag vägrar sätta på elementen ,ska banne mig inte ha flera e.on räkningar på 4000 kronor mera i år,den jag fick sist hade sjunkit med 1300,och så ska det förbli ,brukar ligga på 1200-1300 i månaden på sommaren ,och långt in på hösten ,det är lagom ,man tycker i bland att alla pengar man får in går till att betala räkningar,och det är inte vidare kul,nu ska jag sluta svamla ,och göra någon nytta ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0