Morgonstund har GULD i mun.....



Körde ut 05,50 med tikarna,Lajka vägrar göra något på framsidan,så man får i väg ,nu är hon särad från pojkarna ,hon är på 8:e dagen av sitt löp .
Men det var inte bara vi som var ute i tidiga morgonen ,först kom en cyklist ,han stannade och jag sprang ner i skogen med hundarna ,han tackade....Sen kom det fasen en joggare också ,Mimmie började skälla ,så jag fick en en gång springa ner i skogen,en härlig dag väntar  plus 9 grader redan.



Dom springer järnet på morgonen,mina tre fina tikar....




Idag blir det massor med träning för Zhita ,vi har börjat med vittringen ,och det går över förväntan ,jag kletade in en pinne med korvdoft ,och hon tar den pinnen hela tiden ,jag slutade med att lägga ut ca 9 pinnar ,och hon nosar sig fram till korvapinnen ,min duktiga Zhita ,fjärret blir nog lite värre ,men vi jobbar på det också ,tänk om jag kunde få en uppflyttning till ELIT den 14/5,vad häftigt det vore ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0