Newstory-metoden

Kuren går bra ,men jag får inte det resultatet jag vill ,trots vi var ute en halv dag igår och tränade,och jag åt bara min gröt ,och kyckling och potatis till middag(en potatis) så står jag stilla på vågen ,då blir man inte glad,men visst jag har gått ner sen jag började ,men inte så mycket jag skulle vilja ,men jag har väl åldern emot mig,nu kollar jag den 9/4 nästa gång ,och hoppas på ett bra resultat.....kl är 8,00 och solen är redan framme ,det kommer bli en kanondag ,jag ska ut en runda nu ,sen när vi ätit ,ska vi ta Lajka och Zhita med oss ,och träna lite med dom ,lägga spår till Lajka ,lägga ett rakt hussespår vid tallarna ,och se hur hon tar det ,sen ska vi prova att ge Zhita pinne i sökhet,sånna hon får av figgen ,som hon lämnar till mig ,sen påvisar vi figge ,få se om hon är mogen till att göra det ,viljan att gå ut och hitta är 100 procentig,det är högsta fart som gäller.En härlig dag väntar ,men först efter jag varit ute med hundarna ,ska jag handla det sista till vårat påskbord ,det blir  ägg med räkor och stenbitsrom,sill och potatis,lax och köttbullar,en brödskiva,sen blir det inget mera idag ,jo ett glas rödvin i kväll ,det är ju LÖRDAG !!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0