Sökhträning.....



Först på morgonen var jag med Björn i stan,han skulle till läkaren,sen tog jag hundarna och körde till Hoka för sökhträning.....



Så här fint har vi det på torget i våran stad...



Vårat fina rådhus...



Här är Tobbe,släkt med Anne-Marie,han har en ettårig shäferhane från Torneryds kennel,Zantos heter han......



Zantos...



Viggo i sökhskogen ,han hittar mig här...



Viggo kollar efter figgar...



Viggo tar sin egen rulle nu ,så duktig så...



Gabban i full sula ,gick kanon idag ,efter fyra månaders uppehåll ,så dom kommer mycket väl i håg våra hundar....



Påvis.....



Är det konstigt att man blir rädd när Lippe kommer ,vilket garnityr,nej skämt åtsido,han är så snäll lilla Lippe !!!!!!



Vilken stil hon har Anne-Marie....



Lite granris gör inget...



20 gånger Windie att dra i ..........



Zhita på G.......





Vårat glada sökhgäng,jag,Pia,Annika och Anne-Marie,Catja fattas....


ha,ha,ha.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0