Blev ingen parning idag.....



Blev ingen parning i dag ,jag var i Kristianstad hos Kerstin och Hanno ,men det var nog så att Hanno kände att Vimza inte är riktigt färdig ,och så visar nog våra hanar här hemma med ,dom är relativt lugna ännu ,brukar vara mera liv när hon gått in i det riktiga höglöpet,åker till Kristianstad på söndag igen......









Hanno tycker ändå att Vimza luktar gott !!!!!!!





Dom är söta tillsammans....



Vi har varit hos min mamma och ätit Julbord i lite drygt en timme ,jag fick en plånbok av mina systerbarn,jättebehövligt ,min gamla var färdig för att kastas ,Jonas fick en fin grå fleecetröja.Så nu är vi hemma hos hundarna igen -och firar Julafton med dom,lugnt och skönt,i morgon ska vi till syster yster ,hon bjuder på kalops-gott !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0