GULD !!!!!!

Jag sov när Ferry tog guld ,men hörde vrål från Jonas och Björn där nerifrån,nu har Sverige två guld,kul !!!!för Helena och Anna-Karin gick det inte lika bra ,men chansen finns ännu.



Jag mår bättre ,det hugger inte lika mycket,och jag har inga problem ,med att rasta hundarna ,hoppas jag kan träna i ridhuset i morgon ,det ska nog gå bra.


Fått PM från Ljungby,vi är sex st i tvåan ,och vi börjar nio på morgonen ,Annika,Anne-Marie och Åsa börjar elit kl 11,00,Åsa och jag kör ihoppa ,så hon får stiga upp tidigt,härligt när man är flera st som känner varandra ,och hejjar på varandra,Annika försökte efteranmäla Windie i trean ,men det gick inte ,dom hade som policy att inte ta efteranmälningar,hmmmmmm.
Annika startar Windie i trean i Karlshamn ,det ska bli skitspännande att se ,när domaren tappar hakan av att se denna lilla vara så duktig !!!!!!!!Jag tävlar Zhita i tvåan i Karlshamn.



Jag har fortfarande bara tappat ett kg ,det går lite trögt ,kommer alltid något emellan ,som valentinodagen ,och fettisdagen ,då får man ju skärpa sig även dom dagarna ,men det är svårt ,nya tag nu Carina ,hade varit kul att gå ner 25 kg till sommaren,köpt Large i kläderna ,och storlek 46 i byxor ,hade varit något det ,det ska jag kämpa för nu....


Några dagar till ,sen är Zhita ur löp ,lajka har inte kommit i gång ännu ,trist !!!!!1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0