Hänt mycket !!!!!



I söndags var Kate och jag i skåne och parade hennes sheltie Belle,så här härligt bodde dom ,precis som jag vill bo ,i slutet på egen väg ,och massa skog,härligt !!!!



Här är skogen på baksidan...



Här är pojken Belle parades med ,en supertrevlig kille...



Familjens senaste tillskott ,sheltiflickan Ginny fyra och en halv månad....









Sen har något mycket mycket tråkigt hänt,jag gråter bara jag tänker på det ,för en tid sen skrev jag om Frida ,som är en tjej med två sheltiflickor,hon bloggar på nätet ,Frida fick diagnosen cancer i höstas,och har kämpat med det,för några veckor sedan ,fick hon reda på av läkaren ,att det fanns inget mera att göra ,tumörerna bakom lungorna bara växer,och inte dom starkaste cellgifter kommer att hjälpa ,i går den 15/2 på Fridas egen födelsedag,hon fyllde 26 år,hon somnade in lugnt och stilla med familjen i jämte sig ,VARFÖR,VARFÖR  är livet så orättvist,en söt tjej ,som älskade livet ,sina sheltiflickor och sin man Andreas ,köpt hus nyligen,ja ni vet ,jag blir så ledsen i hjärtat ,nu slipper hon smärtorna ,och har fått frid ,sov i ro lilla vän !!!!!!





Jag skulle tränat lydnad i går ,men när jag var ute med Zhita så hugger det som fasen under högra bröstet,och ut mot ryggen ,det har hållit på ett tag ,men inte som i går ,kunde knappt ta mig till bilen ,så jag körde till samariten ,och fick tala med en sköterska ,fick tid kl 14,00 på eftermiddagen ,körde till ridhuset ,och förklarade för Annika var jag varit ,hon fick träna i genom sina hundar själv ,men det blev bra träning ,det läste jag på hennes blogg ,Jonas körde mig till doktorn kl 14,00,efter läkaren klämt och känt ,tror han det är gallan ,så jag kommer få tid till ett ultraljud ,så får vi se ,jag pratade med Pia,Åsa och Anne-Marie,alla har jobbat länge inom vården ,dom tror inte det är gallan ,utan en muskelsträckning ,eller typ en nerv i kläm,jag skottade ju snö för några veckor sedan ,och det räcker för att det ska bli så här ,har fått smärtstillande tabletter ,och känner mig bättre idag.



GULD,GULD,GULD,Hon är otrolig den söta Charlotte Kalla,vilken bragd,OS-GULD,HEJJA SVERIGE........

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Denna hemska sjukdom, tänker på Frida och alla runt om henne. Arma stackars familj och vänner nu. Ett stort tomrum.

Hoppas du mår bättre idag och att det snart försvinner.

Ha en skön dag

2010-02-16 @ 09:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0