Olofströms BK.....

Hello alla bloggersläsare ,trodde ni jag glömt bort er ,har hittat en nygammal leksak som jag ägnar lite tid till på nätet ,Facebook,lite lekstuga för vuxna människor ,som vill kommentera varandra hej villt ,men det är faktiskt kul ,och man får väl vara lite barnslig i bland ,fastän man är relativt stor !!!!!!!!!!!
Så har jag varit på Olofströms BK,och träffat Åsa med sina hundar,jag hade med mig Lajka och Zhita ,vi sköt 10 skott ,och ingen av våra hundar reagerar ,jag lade Zhita ,och hon fick ligga plats ,det bekom henne inget ,sen sände jag henne till rutan tre gånger ,det gick finfint,Åsa körde framåtsändande med Anton ,ser mycket bra ut ,hon ska ut och högre klass spår till våren ,då håller vi tummarna...
Nyss hemkommen efter en promenad med hundarna i mörkret nere på IFÖ,vilken skillnad när temperaturen ligger på nollan ,det är ett nöje att gå ut med hundarna ,nu väntar vi på att det ska bli gröna gräsmattor ,så vi kommer i gång med träningen på riktigt .
Planerna för Zhita detta året ,är att hon inte ska ha några valpar ,och eftersom Zhita är en halvfodertik ,har jag lovat hennes uppfödare att få ta första kullen våren 2011,jag har lovar att meritera Zhita ordentligt ,och hon kommer att paras med en finsk import,som finns i Norge hos kennel Taxa, Flammeus Lord Konigsegg heter gossen ,och är en riktigt stilig kille ,han har vid unga år en kull efter sig i Norge,detta kommer bli väldigt spännande......

Tråkigt är det att Zhita och Lajka kommer gå i löp när som helst ,stör lite i tävlingssäsongen ,men när det är över ,så börjar träningen ordentligt,om det blir som planerat ,har jag många lydnadstävlingar inplanerade ,även appell spår och lägre spår är på planering ,en sak i taget Carina !!!!!!!

Jonas går här med stora tussar i munnen ,han har dragit ut en visdomstand i dag ,och den satt ordentligt sa tandläkaren ,han fick då mera bedövning ,och det gjorde inte ont,jag har inte varit hos tandläkare på säkert fem år ,jag går när det är AKUT!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0