OS,OS,OS !!!!!

Nu börjar det,störtlopp för herrar ,damishockey,och skidskytte kl 22,00 med Helena och Anna-Karin ,hujjjjja vad spännande ,nu gäller det att ha nerver av stål ,tycker lite synd om Helena ,hon måste känna stor press på sig ,men alla människor tar det inte negativt ,en del blir till och med sporrade av det ,så tuta och kör nu Helena ,och visa att Sverige är BÄST !!!!!!!! Det har kommit lite snö i natt ,men inte så farligt,man kan nog gå där man har trampat upp innan,i dag har vi inga måsten ,utan tar det ganska så lugnt,ska köra Björn till syster Jenny kl 17,30,han ska vara barnvakt ,Jenny ska ut och festa till det ...
Innan jag kör Björn ,tänkte jag göra lite varma mackor till oss ,det var länge sedan ,är gott med bacon,tomat  ,lök och ost ,sen köper jag färdig räkstuvning,och gör några sånna mackor också......
Lajka har fortfarande inte hängt på Zhita ,genom att gå i löp ,det är tradigt ,då får vi ha en till treveckors-period med löp till snart.
Sen blir det lugnt här hemma ett tag ,till nästa gäng går i löp ,juni-juli någonting..
Nu ska jag ut första rundan med tjejerna ,sen blir det hem för frukost ,äter aldrig någonting förrän ca kl 10,00,ha en trevlig helg alla !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0