Ridhuset....



Hundungdom hade årsmöte i veckan ,jag var inte där ,men Annika tog med denna fina vandringspokal till mig ,för jag blev klubbmästare i lydnad 2009....



Zhita och jag med våra fina priser.....



Zhita mitt i rutan-duktig tjej...



Förberedelser...



Bella under hopp sitt......



Annika med LP I GABBAN......



Åsa med en tiggig Zhita......



Gabban undersöker Zhita ,som är i höglöp.....



I lektagen...





platsläggande under gång !!!!!!



hopp sitt....



Åsa med sin Anton.....



Annika med duktiga Windie....



Söta Catja med sin söta Fly.....



Åsa med stilig snart 7-åriga Anton......



Anne-Marie med sin duktiga Lippe ,kvalade till SM för lydnadshundar 2010 i Karlskoga......



Anton på väg till rutan.....



Ja vi hade en trevlig kväll som alltid ,Gunilla bjöd på smarrig tårta med grädde ,den lade sig fint i magen......

Kommentarer
Postat av: Marie Olsson

Ett stort GRATTIS till dig och prinsessan Zhita, så fint pris ni fått.

Vad duktig ni är hela gänget, det ser både kul och proffsigt ut.

Ha nu en toppenhelg

Kram

Marie

2010-02-12 @ 07:44:01
URL: http://ezys.se
Postat av: Tina & Co

Oj vilken buckla - STORT grattis till mästar titeln:)

Kram på dig

2010-02-12 @ 14:18:06
URL: http://home.aland.net/m04044

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0