Trött på snön....



En bild på mina två älsklingar,Atlas och Zhita......



Det är för trist med den här snön nu ,man kan inte träna ,och man kan inte gå någonstans med hundarna ,jo dom som har en två st ,kan ju gå på plogade vägar i samhället ,men har man som vi ,ett gäng som ska ut ,då är det svårt ,vägen till skjutbanan var inte ens plogad i går ,så där kom jag inte fram ,fick pulsa i snön nere vid IFÖ i stället ,ja allting går ,men är så mycket jobbigare när det är fullt med snö ,nu vill vi ha vår och plus 15 grader...
I kväll är det i alla fall träning inomhus i ridhuset ,ska bli skoj ,ska prova på hoppet med apport til Zhita ,och fritt följ med stegförflyttningar och vändningar på stället ,kast med metallen,och sitt under gång ,sittande i grupp har vi tränat ,och det är inga problem ,vi har att tampas med fjärret ,vittringspinnarna,och att avståndet till rutan blir längre,men det är bara kul ,nu hänger det på mig hur fort vi blir klara att gå ut i trean ,Zhita är på sin 4e dag av löpet ,ännu är inte hanhundarna intresserade,och alla är tillsammans.
Pia och Leif har kommit fram till sin stuga ,Leif fixade bilen ,och Wiggo är bättre ,så nu har dom det härligt,hoppas ni får två underbara veckor däruppe ,jag håller lite koll på dom ,och ringer emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0